Zum Inhalt springen

ARK: Survival Evolved


Gast Jimmie
 Teilen

Empfohlene Beiträge

  • Antworten 272
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

Top-Benutzer in diesem Thema

Veröffentlichte Bilder

Geupdatet

Upcoming Version: 185.3

* Fixed various mods crashing -- any which used custom Materials, such as Apako Island:

* Improved speed of background loading core game data while at main menu

* Fixed a Chatbox crash

* Eliminated some Snapshot_16 "permanent" hangs if banned or missing communication from server during connection

* Server Passwords now appear as Asteriks' in Admin Managment UI (soon you'll be able to change this dynamically via the UI), and "message-of-the-day changing in the UI" crash is fixed

Current Version: 185.2

Server-side vaults that are lowered due to destroyed foundations now retain their pin-code/lock settings.

185.1

Fixed C4 ammo problem. We recommend server admins upgrade their servers to v185.1 as soon as possible. Very sorry about that!

Bearbeitet von Scardon
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Naja war auch zu einfach bzw Siedel mal am Berg , Update raus und Server Up , nächste Woche dann mini Flugsaurier und Riesenameisen

Upcoming This-Week Patch Notes:

- MASSIVE GPU Perf Gain for NVIDIA cards, about 10 Miliseconds per frame (this can be up to a 20-40% gain depending on your FPS). Coming as soon as NVIDIA will let us get new these beta drivers out.

- Industrial Multi-Grill

- Two new tripwire traps:audio alarm and gas bomb

- Audio-Alarm Away & Offline raiding notifications, Phase 1!

- Eggs for all animals and circle-of-life 'Taming Efficiency' boosting per-dino Egg-Kibbles

- Approximate +20% Dedicated Server performance gain... PHYSX!!!!! >:-P

- Random GPU Driver crash fix: TrueSky

- Machined Shotgun

Next week:

Sign painting

Electronic Animal Trackers

Collidable Saddle Platform & Build-on-Saddles

Non-Dedicated Host Session

Titanomyrmas

Dimorphodons

[MORE NOTES TO COME]

A little further out:

- Competitive "ARK: Survival of the Fittest" game type

[MORE NOTES TO COME]

Current Version: 185.5

Unversioned Hotfix: Fixed a Client startup crash, Fixed LinusServer startup crash

- Official Servers Upgraded to Difficulty 3.0 :)

- About +30% server performance gain

- Fixed the fix: Max height of structures above the ground is now 25,000 units. Previously was 15,000 units. Thank you :)

185.4

- Approximate 10% Dedicated Server Performance gain

- Approximate 80% faster savegame load speed :-D

- Fix for AMD GPU shadow flickering (partial... can still flicker but far less frequently. full fix is coming this weekend)

- Eliminated issue where large amounts of structures could cause client disconnection or bandwidth starvation (mega lag)

- Reduced client hitching around large structures

- Improved client physx performance onto large structures

- Mods will now load properly on clients launched with commandlines (such as -nomansky)

- Mods will now download dynamically upon connection even if you connect to a server directly thru the Steam Client

- Fixed some more Admin UI crashes ;)

- Chat can now be retrieved in RCON -- you just have to use the RCON command "getchat" to return the latest chat buffer. You can use the "serverchat blah blah" or "broadcast blah blah" commands to send chat/popup messages out via RCON.

- Max height of structures above the ground is now 25,000 units. Previously was 15,000 units. Thank you :)

http://steamcommunity.com/app/346110/discussions/0/530646715642581647/

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Aber schön zu sehen das sie viele Bugs Fehler etc beheben. Mich stört das Kämpfen gegen Dinos Sie Bugen durch einen durch und wenn man schlägt trifft man Sie von 10 Hits evtl 1 mal. Das ist echt störend

Ne Frage an die Leute mit großen Dinos. Wie habt ihr das hinbekommen so viele Mejobeerys für den Stego zu sammeln? Ich bin froh ma aus 5 Pflanzen 3 Beeren zu finden. Dann gehen die ja auch mit der Zeit kaputt

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Normal haste ja noch andere Dinos zum Beeren sammeln, damit kriegste dann gute Mengen zum tamen von größeren Viechern. Allerdings kannste im Zweifel auch andere Beeren reinwerfen. Und was das rumbuggen angeht.... ich denke du spielst auf nem official Server. Das ist sau laggy, da auch sämtliche EU-Server in den USA stehen. Spiel mal auf nem Private Server ohne Lag, da wirds deutlich schwieriger. Da fressen dich am Anfang auch gern mal die Dilos auf :D

Was das aktiv spielen angeht, ich im Moment nicht, ob noch Leute zoggn auch keine Ahnung. Aber ich denke in nen paar Patches werde ich mal wieder reinschauen.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Update

Current Version: 185.62

185.63 Hotfix: AutoSavePeriodMinutes works again, thanks for the report

:)

* Increased timeout on clients to reduce DC's from server

* Fixed an issue with server saving that could cause mass DC's

* Made client movement on structures much better in sync with the server (requires server update), and fixed wrong-rotation of characters when walking on certain structures

* Fixed duplicate lines of chat returned in RCON "getchat" command

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Naja war auch zu einfach bzw Siedel mal am Berg , Update raus und Server Up , nächste Woche dann mini Flugsaurier und Riesenameisen

Ich siedel gerade an nem Berg, wenige Büsche / Bäume vorhanden, daher ist es schwer an Fiber oder Holz zu kommen.

Dafür hat man Metal, Kristall, Stein und Obsidian im Überschuss. ^^

Hoffe drauf das ich mal nen Tag erfolgreich mit nem Argentavis bin... am WE 2 mal Versucht und 2 Mal kamen andere Dinos und dachten sich das is nen Leckerli was da am Boden liegt.... zum kotzen...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wer von euch ist denn jetzt aktiv noch am Start? Egal welcher Server. Alleine macht es einfach keinen spaß!

Am ehesten schau auf dem .dw Server vorbei. Ich spiel derzeit auch noch alleine wie ich dir geschrieben habe damit ich mein Micromanagment überblicken kann, dann muss ich täglich nur 1 Stunde einloggen.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Aktueller stand bei mir ist nun:

Bergbasis:

1 T Rex, 1 Mammut, 4 Argentavis (einer auf 100), 2 Scorpione, 1 Säbelzahntiger, 1 Stego, 1 Carno (550% Melee Dmg der frisst alles und jeden xD), 1 Akylo.

Basis am blauen Pylon:

1 Bronto, 2 Trikes, 2 phyomia (von neuen Spielern gezähmt, 1 Carno.

Ich versuch jeden Tag die Basis auf Steinbasis etwas auszubauen und gucke derzeit nach den entsprechenden counterparts zu meinen Dinos für das Livecycle taming. Nur die Argentavis haben derzeit den Matebonus. :(

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

So heute kommen Libellen und das große Fressen rein wodurch man die meisten Pflanzen einfach Tamen kann indem man sie füttert :D Mobile basen leider nicht ;( . Wir haben jetzt auch einen eigenen Bereich wäre schön wenn ihr da mal rein schaut :)

Upcoming Version: v189, ETA: 9:45 am EDT, Status: In Final Testing

* Bonus Items are now properly given upon respawn again (a bug was causing them to only be given when you examined an Obelisk Terminal Inventory).

* New Creature: Meganeura (Dragonfly)

* New Structure: Dino Feeding Trough!

* Fixed a bug with the Flying Titanomyrma that was causing them to be very difficult to hit

* Linux Dedi Server should now be able to load Mods without crashing :)

* More loading speed improvements: 60%+ on the maps and in-game streaming speed

* Dimorphodons don't lay Pteranodon eggs anymore

* Non-Dedi Multiplayer Sessions always has player list visible in Pause menu

* Non-Dedi Multiplayer Sessions always displays Player Join & Leave messages

* Turret now uses correct weak-metal structure damgetype (was using wood structure type by accident)

[MORE NOTES TO COME]

Current Version: v188.22

* You can now properly see the Non-Dedicated Multiplayer Sessions within the "Non-Dedicated Multiplayer Session" filter type ;)

* Non-Dedicated Multiplayer Session Hosts no longer require opening ports! It now uses automatic Steam NAT Traversal! Note that you will not be able to see Non-Dedicated Multiplayer Sessions from prior to v188.21, so please update to this version if you want to play a Non-Dedicated Multiplayer Session with your friends.

v188.2

* Dinos that are pushed into world geomtry (moved inside stones etc) are now killed after a period of time. Don't try to hide dinos there, it's not legit ;)

* Removed the unnecessary word "Quantity" from the "Craft All" button

* Transponders no longer disappear if your body is destroyed and you have a loot bag so that u can find your bag -- they then attach to your loot bag. (if that's destroyed, however, then bye bye transponder)

* "Stay All" Whistle ("U" by default) now only affects things following YOU or the Dino that you're riding. (so if you have a team with other dinos following other team members, it won't stop those other dinos)

* Defaulted the loading speed improvements, shipped the prebuilt load cache, and made it used by default. Loading & streaming speed gains of 70-80% on PrimalGameData... still have to do the maps though :)

* Turrets require power again ;)

* Fixed turret shooting logic bug that was causing incorrect turret fire rate (or was causing them to not fire at all), and fixed aiming logic to not fire if it doesn't have a clean shot -- turrets should be pretty badass killing machines now, shouldn't have any direct exploits remaining.

Bearbeitet von Scardon
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 3 Monate später...
Gast MinenSpecht
So heute kommen Libellen und das große Fressen rein wodurch man die meisten Pflanzen einfach Tamen kann indem man sie füttert :D Mobile basen leider nicht ;( . Wir haben jetzt auch einen eigenen Bereich wäre schön wenn ihr da mal rein schaut :)

Reinschauen is nicht. Keine Rechte :)

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Gast MinenSpecht

Joah das passiert schon mal...

Übrigens finde ich den server klasse:

Login -> Tab -> gamma 3 -> geht nicht w000t?! death by unsichtbares vieh weil nacht

Respawn -> death by unsichtbares vieh weil nacht

Find ich gut. Ich werd emich langsam einsterben :D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Deine Meinung

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Benutzerkonto hast, melde Dich bitte an, um mit Deinem Konto zu schreiben.

Guest
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

  • Vorschau
 Teilen


×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information

Um unsere Webseite für Sie optimal zu gestalten und fortlaufend verbessern zu können, verwenden wir Cookies. Durch die weitere Nutzung der Webseite stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu. Weitere Informationen zu Cookies erhalten Sie in unserer Datenschutzerklärung.