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PlanetSide 2 - Info's & Diskussion


Gast Hooker
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die neuen müssen erstmal eingearbeitet werden... das dauert seine 3-6 Monate...

dann wird ein wenig reworked, ein paar neue Ideen kommen rein (Wie wärs mit großen, beweglichen, mechähnlichen Fahrzeugen? (oO))

Danach wird die Infantry nur noch im 3rd Person Mode spielbar sein, und jeder hat 3 NPC Charaktere an seiner Seite, die er zeitgleich "steuern" muss...

Release: 2016 (Mai)

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We wanted to share this information with you all directly, rather than having you read about it on another site. What does this news mean for the squads of seasoned fighters in PlanetSide? There are few occasions when we see Vanu, NC and Terran all aligned in game, but we see it every day when we come to the PS forums or read about your campaigns in blogs, videos and other sites. We are listening; the community’s long-term and unflagging support of PlanetSide has ensured that it is one of the franchises that SOE will focus on going forward. I know that you’ve all seen a few cryptic and veiled messaged here and there regarding a new evolution of the game… while most of this development is still highly classified, we hope to bring you at least a few words from the Producer next week to whet your appetite and anticipation for the future.

~Linda “Brasse” Carlson

Director, Global Community Relation

Quelle

Mal gucken was sie dann nächste Wochen ankündigen...ich hoffe mal vergeblich auf einen Closed Beta Start \\:D/

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Das Ganze nimmt so langsam Duke Nukem Formen an, ich seh uns schon mit 50, dass erste mal einloggen und wie die Märchenonkels von der guten alten Zeit quasseln während wir im Sanctuary sitzen und wohlverdienten Met in der nun eigens integrierten Spacebar vernichten 8)

sry ich muss dich enttäuschen das Spiel erscheint nicht nächste Woche :(

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Beginnend mit dem 01. April 2011, wird das einmonatige Abonnement für jedes dieser großartigen Spiele zum reduzierten Preis von 12,99 Euro, inklusive Steuer angeboten. Bestehende Kunden werden mit dem ersten Abrechnungszeitraum nach dem 01. April 2011, automatisch den neuen, günstigeren Preis erhalten. Wiederkehrende oder neue Kunden können ihr Konto einfach mit einem einmonatigen Abonnement für eines dieser betroffenen Spiele aktivieren.

wow ;-)

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sry ich muss dich enttäuschen das Spiel erscheint nicht nächste Woche :(

-.- ich seh dich schon ps next mit deinen enkeln zocken ;p

ach phash sone denkpause is was feines nur frage ich mich was sich mit der pause geändert hat?

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What I have been trying to do is to keep the folks at PSU updated because you guys are the most loyal Planetside fans. Ive released stuff ahead of any marketing or PR push. Recently ( a few weeks ago actually) we made the call to update the game to a new internally developed engine. Doing that meant delaying the game, but we thought it was in the best interests of Planetside Next. It also means delaying releasing further info for a little while. I will let you all know more when we firm up the schedule. The likely next step is a larger scale release of information and the beta signups going up. As I've said previously current Planetside subs will be included automatically.

Normally when we do game announcements we do a much bigger concerted information push all at once and these kind of one off posts don't happen. In this case I feel like the Planetside audience has hung in with us for a long time and I really want to involve you all more in advance of the official info. However what happens is everything gets carried across the net and the actual info gets changed. I'm sorry for that happening. We will do our best to keep you informed early. But that necessarily means that sometimes when things change you have to be ready for that too.

Smed

Quelle

Mmm also neue Interne Engine ^^

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Gast dachlatte

1 is the certification system where a new player stands toe to toe with a veteran intact?

1 - PSN is a skill based game at it's core. Player skills ( as opposed to character skills) are always going to be the most important. That said we have some cool new things to offer in this department. Not ready to share just yet but we have some cool new things here.

Smed

oh oh...

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oh oh...

Mm ich denke mal er spielt auf das Implantet System an welches vermutlich ausgebaut wird aber hoffentlich nicht zu krasse Vorteile haben wird wie das jetztige mit Lamer Shild & Co.

Es sollte weiter so sein, das jeder jeden schlagen kann unabhängig vom Level. Ein höheres lvl sollte nur mehr Optionen bieten was Waffen, Fahrzeuge usw angeht aber mehr nicht.

Bin am meisten gespannt wie das mit den Outfits wird, weil seien wir ehrlich Planetside ist ja einer der wenigen Ego-Shooter wo man Ingame einen Clan hat ;D

Planetside IS a massively multiplayer game. That's what makes us different than Battlefield 3 ( which looks awesome btw). You wont see fighting on the scale we are going to offer anywhere else period. Not even close.

Ich hoffe mal das sie mindestens auf die Zahlen vom alten Planetside kommen direkt nach Release sprich 333er Poplocks oder so.

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öhhh.... Cheffe ich weiss ja nicht, was du für Shooter spielst, aber ich hab IMMER nen Clan in Shootern ... es kann nur sein, dass den Shooter ausser mir keiner aus meinem Clan zockt...

der wird sogar vor meinem Namen angezeigt (zumindest bei Steam und EA Krams)

komische Aussage :)

evtl.:

Es ist einer der wenigen Shooter, die Ingame Clan Zugehörigkeitssymbole bereitstellen :) ok, damit kann ich mich anfreunden...

Ich hoffe mal, dass es GROSS wird... mehr will ich garnicht :)

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Ich hoffe mal das sie mindestens auf die Zahlen vom alten Planetside kommen direkt nach Release sprich 333er Poplocks oder so.

Kannst du mal bitte eine Quelle geben für genau diese Zahl? Weil 333 scheint mir für ein Empire viel zu hoch gegriffen und für alle 3 Empire bei weitem zu niedrig. Aus der Beta ist mir kein Poplock bekannt aber da kann die Erinnerung trügen.

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Kannst du mal bitte eine Quelle geben für genau diese Zahl? Weil 333 scheint mir für ein Empire viel zu hoch gegriffen und für alle 3 Empire bei weitem zu niedrig. Aus der Beta ist mir kein Poplock bekannt aber da kann die Erinnerung trügen.
They need to make it a pop of like 333 per side again like it was originally.

Quelle

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Ich habe leider auch nichts gefunden, bin mir aber sicher, dassin diversen Patchnotes Änderungen bezüglich der maximalen Spielerzahl aka Poplock erwähnt wurden. Mir schwirren da eher Zahlen um 133 und 166 im Kopf rum.

Achja ich wünsche mir nur einen Server, nicht mehr und nicht weniger!

Vierundzwanzig Stunden zeitzonenunabhängige Äktschn. 8-)

Grafische Gimmicks, Sonnebrillchen und andere Quark bitte für später aufheben.

Eine Umgebung die nicht durch herabsetzen der Grafikqualität und Ausblenden diverser Details eine bessere Sicht/Übersicht ermöglicht wäre auch nicht verkehrt.

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Es waren 166 pro Fraktion. Die 1000 wollten sie mal auf dem Testserver ausprobieren. Waren aber "nur" etwas über 800

Mmm

If I recall correctly, a programmer once said that the largest population on one continent (planet) was around 1,000.
When they added the 500 pop-limit, the original design was that two empires could have up to half the pop. So Vanu could have 250, TR could have 200, and NC could have 50. If TR then took the other 50, the NC couldnt enter the continent.
The original pops were based on percentages. It was 50%, 40%, and then 10% for home conts favoring the defenders. Non-home conts were 40%vs 40$ vs 20% or near abouts.

Das mit den Prozenten erinnere ich mich auch noch, man hatte quasi ne Garantie immer auf seinen Homecont zu kommen.

Quelle

Wie auch immer Planetside Next wird das hoffentlich noch steigern.

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Looking back through the archives, it’s been a while since we’ve done a proper Planetside Producer letter, so let’s get rolling!

Let me start by introducing myself. My name is Andrew Sites and about a month ago I joined the Planetside Next development team as the Executive Producer. While I may be new to Planetside, I’ve been around the block a few times here at Sony Online. I’ve worked in production on several SOE projects, including EverQuest, EverQuest II, Free Realms and most recently was the EP on Clone Wars Adventures. But enough about me, let’s talk about Planetside.

While combing through the Planetside forums, I can see that you’re not just amped about the promise of a sequel being developed, but even more so, you want some details. With Planetside now approaching its 8 year anniversary, it’s still easy to look back and see just how it set the bar for Massively Multiplayer FPS games. It was fun, fast-paced and most importantly, it offered truly MASSIVE FPS combat that hasn’t been recreated since. When we started designing Planetside Next, our goal was to build upon the original foundational elements that made it unique, while focusing heavily on the large-scale combat that set it apart from the competition. We’ve got some big shoes to fill, but as we begin unveiling the details, I think you’re going to be VERY excited to see what we have planned.

As you know, Planetside Next was announced by Smed via Twitter about a year and a half ago. Since then, the development team has been pining away on a new graphics engine, building art assets and designing new content. To support our ongoing development efforts, the team has increased in size significantly over the past several weeks. We’ve also brought back several team members from the original Planetside art, design and code team, as well as a ton of other talented, experienced MMO and FPS developers – many of whom I will begin introducing to you in my next update.

To say that the team and I are excited would be an understatement. Over the coming weeks and months, you can expect to receive a lot more detail about what we have in-store for PSNext. Much of this information will be presented to the PS community exclusively, because frankly, if your passion for the original didn’t exist, I wouldn’t be typing this.

Planetside set the bar for the Massively Multiplayer FPS market 8 year ago and we look forward to setting it again.

Sneak Peak von PSU ^^

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